søndag 6. september 2009

Sukkersøtt utfordring #51

Huff, detta var vrient. Utfordringen denne gangen var maskering, det vill si vi skulle kombinere minst 3 stempler som skal settes sammen til ett motiv. Men etter mye strev og sikkert noen nye grå så fikk jeg da til noe.

Det ble ett bursdags kort til min svoger som fyller år nå i september. Motivet passer bra til han som er musikker og som gjør det bra ute i Europa og deriblant Frankrike.

Og så var det å beskrive hva jeg har brukt på dette kortet, sant si så aner jeg ikke hvor stemplene kommer fra. Jeg har stemplet på aquarel ark og farget med aquarel blyanter fra Derwent. Under gratulerer har jeg malt med litt Distress crackle paint, Kalender lappen har jeg laget selv på pc, i mangel på den type stempel. Charms fra Unik hobby.mm

Her er stemplene som jeg har satt sammen.






1 kommentar:

  1. Kjempelekkert kort! Så nydelige farger og stempler :O)

    SvarSlett