lørdag 25. september 2010

Et kort, 3 utfordringer.

Jeg måtte bare kjøpe meg noen nye stempler på 10 kr tilbud hos Kreativ Hobby denne uka, og nå må de testes.
Det ble et ganske vårligt kort nå mitt mellom høst- og jule kort. Men teksten gjør at det kan brukest til de fleste anledninger.
Dette kortet blir med på 3 utfordringer.

Kreativ Hobby: Bruk minst 4 roser.

StampARTic: Med farge utfordring, jeg har valgt disse fargene.
Sukkersøtt: Med denne skissa som utfordring.







Og kortet mitt ble slik........


Lilja er stemplet to ganger og farget med Promarker. Og så har jeg hatt på litt stickles.
Tekst og motiv stempel er fra Kreativ Hobby.










6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort og nydelig motiv!
    takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Dette ble utrolig lekkert, Margareth!!! Nydelige farger og en flott løsning på skissen!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  3. Flott kort,nyyydelig malt og lekkert pyntet!!!

    SvarSlett
  4. Så kjempe nydelig et kort!! Lekkert med de blomstene som motiv, og kjempe flott fargelagt!!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  5. Så flott kort!! Dette likte jeg :-) Og takk igjen for at du deltar :-)

    SvarSlett
  6. Nok et nydelig kort! Masse insporasjon å hente her...

    Klem,
    jorunn

    SvarSlett