fredag 17. september 2010

Et kort i retro stil.

Dette kortet er laget til Sukkersøtt utfordring 93.
Og utfordringen dene uka, er å lag kort i Retro stil.
Ja, da var det bare å finne frem den ellers så vanskelige fargen orange , mikse med brunt og noen store blomster så er du rett tilbake til 70 tallet.
Mitt kort er ganske enkelt, men jeg er fornøyd med resultatet og føler jeg fikk det i Retro stil.
Matreiale
Kartong : Div.
Mønsterark: K. Company
Punch: Retro Flower i to størrelser. (5cm og 3 cm)
Stempel: Kerativ Hobby
Og inni har jeg pyntet slik.....

3 kommentarer:

  1. Kjempetøft retrokort!
    Retro er ikke min stil, men det er alltid moro å prøve noe nytt... :-)
    Men da jeg så te lys kortet under her, WOW! Det var lekkert!
    Og helt min stil.....
    Noe av det fineste jeg har sett!

    Stor klem, Gro

    SvarSlett
  2. Flott retrokort du har laget.
    Lekre farger.
    Takk for at du deltar i Sukkersøttutfordringen.
    Meretekj

    SvarSlett
  3. Herlig retrokort i flotte farger:O) Digger blomstene!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem Nancy;O)

    SvarSlett