mandag 13. september 2010

Fødtselsdag bok

Jeg har laget en Fødselsdag boka og med den er jeg med på to utfordringer.
Vintage utfordringer: Lage noe som du bruker en av deres Blomstertutorial, jeg har brukt RETROFLOWER
Ett Trykk: Som har denne skissen + at det IKKE er med fagelagt stempel motiv.

Og mitt bidrag ser slik ut:

Boka er 11x14,5 cm. Teksten er skrevet på pc. Hjørnepynt er kjøpt på Nille. De små blomstene er fra Kort og Godt. Kartong fra Bazzill.

Et nær bilde av retro blomsten, den er stanset ut i to størrelser 5cm og 3 cm, den ytterste kanten er farget med Promarker.

Inni har jeg velgt å kunn ha tekst, ellers helt reine. Mønsterarket på permen inni er fra Tilda (Panduro)

3 kommentarer:

  1. hvor er den dog bare utrolig smuk

    100000 tak for at du deltager på vintageudfordring

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Tusen takk for koselig kommentar.
    Du lager da så utrolig mye lekkert selv, det kortet under dette er noe av det fineste jeg har sett.
    Var du på Sandbekken på Søndag?
    Været var sånn halveis.
    Kom ei skikkelig skur til å begynne med, men ble bedre etterhvert... :-)
    Kom hjem fra Haugesund i dag, så nå kjenner jeg senga roper. Laaang biltur.
    Ha en strålende kveld!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. Heia. :)
    Det er jo boka mi det. =)
    Har allerede skrevet mange inn i den boka. =)
    Tusen takk.
    Kjempeklem.

    SvarSlett