tirsdag 11. januar 2011

To sjokolade esker til

Ja når jeg først var i gang så ble det flere sjokolade esker.
Jeg har også her brukt mønsterark fra Riddersholm Design.
Her har jeg brukt mønsterarket "Virginia" fra Vintage Pink serien. Og den kan du se HER.

Denne rosa sjokolade eska blir også med på Sukkersøtt Utfordring #107: Ditt fineste bursdagskort, eller annen kreasjon.

Matrial liste for rosa Sjokolade eske:

Mønsterark Riddersholm Design.
Kartong: Bazzill
Blomster: Kort og Godt
Stempel: Kreativ Hobby
Metallpynt: KortHobby
Blondebord: Nille
Brads: Papirloftet




---------------------------------------------------------------
Brun og turkis sjokolade eske.
Fra mye stæsj til lite, men det blir bra begge deler.
Her har jeg brukt Riddersholm Design mønsterarkene "Thea" fra serien Turquoise Hill's
og i "magebeltet" har jeg brukt et mønsterark fra serien Apples & Flax.
Matrial liste:
Mønterark: Riddersholm Design.
Kartong: Bazzill
Perler: Kort og Godt
Phunc: Martha Stewart
Hjørne stempel: Stempelglede
Metallramme: KortHobby.





Og her er det bilde av alle tre eskene.


Ha en fin kveld :)

5 kommentarer:

  1. Oi, så flotte disse var! Likte spesielt godt fjærene du har brukt. Og blingen og, kjempelekkert!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Disse var bare nydelige!
    Noe så delikat og lekkert!
    Fantastisk!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. De er fantastiske fine dine chokolade æsker, en rigtig god ide. Jeg kan rigtig godt lide din blone bord. Kan du også have en god aften.

    SvarSlett
  4. Wow disse var rålekre :)
    Lekkert pynta :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett