torsdag 8. september 2011

Summer Challenge.

Vi i Design Teamet til Riddersholm Design fikk i sommer en utfordring av Connie der vi skulle lage noe sommerslig, og der noen av stikkordene var sommer og hjemmeinnredning, hygge og kos.
Og dette bilde fikk vi som inspirasjon.



Jeg har laget en serie som fint kan brukes til hyggestund inne og ute.
Serien min består av et pyntet glass til å ha sjokolade eller annet godteri oppi.
En pyntet Te- eske, serviet holder og et pyntet glass til Te-lys.
Alle mønsterarkene og bilde motiv/tag jeg har brukt er fra Riddersholm Design.
Blondene er fra RD Shoppen
De store rosa blomstene er kjøpt på Nille.



Hele serien blir med på Scrapperiket utfordringen #34: Sverting/revne kanter.
Te-eska blir med på Papirdokkene utfordring #10: Bruk 2 forskjellige dies, punch eller begge deler. Her har jeg brukt dies fra Spellbinders, CreaTables og bokstaver fra Sizzix Fine Frenzy Alphabet.

"Sjokolade glass"




Her har jeg brukt mønsterark fra serien Bello Pastello.





"Te-eske"





Slik så te- eska ut i utgangspunktet, og til denne har jeg brukt mønsterarket "Sala" fra serien Sweet Valerian.





"Serviett-holder"


Til serviet-holderen har jeg brukt mønsterark fra Bello Pastello 2/Panduro.




"Lys-lykt"



Til denne kreasjnen har jeg brukt mønsterark fra serien

Bello Pastello.



Ta gjerne turen innom Riddersholm Design Bloggen å se hva de andre i DT har laget.

4 kommentarer:

  1. Super flotte sager, og hvor er det en god idé med benene til serviet-holderen.

    SvarSlett
  2. WOW her var det mye lekkert altså :)
    Tusen takk fora at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  3. Utrolig lekkert dette var! Knallflott, og nydelige farger.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Kjempe fint :) jeg legger meg til som Følger.

    SvarSlett